vrijdag 9 mei 2014

OOTD: Black and gold

Hi there! Today, I'll do another 'Outfit of the day'-post, because I'm very happy with this new black and gold dress.
Last week, I found this black and gold treasure at my favourite vintage shop and I was very proud to show it off today. I combined it with with my wonderful black and gold pumps from Biography, my Burberry belt and a pair of leather Mayenne Nelen earrings, that seem to be made to match this outfit perfectly.



Dress: Think Twice - Pumps: Biography

Dress: Think Twice - Pumps: Biography - Belt: Burberry

It was very windy during the shoot... :-D






Earrings: Mayenne Nelen

Pumps: Biography


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Hoi hoi! Vandaag krijgen jullie een nieuwe 'Outfit of the day'-post, want ik ben echt zooo blij met dit nieuwe zwart en gouden jurkje.
Vorige week vond ik deze zwart-gouden schat in mijn favoriete vintage shop en ik was dan ook heel trots om het vandaag te showen. Ik droeg er mijn geweldige zwart-gouden pumps van Biography bij, mijn riem van Burberry en een paar lederen oorringen van de hand van Mayenne Nelen die wel gemaakt lijken voor deze outfit.

Jurk: Think Twice - Pumps: Biography

Jurk: Think Twice - Pumps: Biography - Riem: Burberry

Het was nogal winderig tijdens de shoot... :-D






Lederen oorbellen: Mayenne Nelen

Pumps: Biography


Hopelijk vinden jullie deze outfit even leuk als ik. Morgen toon ik jullie mijn geluksmomentjes van de week en vertel ik jullie hoe het met kip Bernadette gaat. Hopelijk tot dan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten